3 mars

Idag var min sista dag på nautilus för mitt gymkort gick ut, och jag har bestämt att jag inte ska fylla på det igen utan att jag ska köpa ett gjympa kort på friskis, för att variera mig lite grann, nu har jag gått och tränat på maskiner ett år, lr ett halvår ungefär , resten spelade jag ju fortfarande fotboll. Men nu tänkte jag att friskis är nog ett bättre ställe för mig. för när jag kommer från gymmet är jag inte ens svettig, och jag älskar att vara det efter jag tränat, för då känns det verkligen som att man gett allt. Sist jag var helt slut och verkligen genom svettig var den där varma sommardagen på fotbollslägret, Det värsta men endå det roligaste jag varit med om :) Det var tider de, från fotboll till friskis och svettis,. men det kan nog bli väldigt kul det oxå! bara jag får träna är jag nöjd.

I skolan pratas det om körkort och vem som är näst och hur det gick på den senaste uppkörningen. känns riktigt tufft,! jag kör med pappa fortfarande och kommer väl göra det ca ett år till innan jag skriver in mig . Haha, men det känns ändå ganska bra , för har faktiskt blivit skicklig nu, dels tkr jag det är skit kul att köra. Jag kommer in i en helt annan värld , och mina bekymmer försvinner när jag sitter bakom ratten och poppar musik medans jag sjunger för pappa :) ett år till och 3 månader ungefär kvar , nej inte ens så mkt  men de kommer gå fort ska ni se;)

Nu ska jag kila iväg till badrummet och tvätta mig, borsta tänderna osv, Sedan är det att prata lite med folket , sedan film. Sen är det sängdags.

Förresten är jag ledig i morn, super skönt! fast har saker att göra iallafall , så ledig kan man inte direkt säga att jag är. Ska hem till pappa och fixa mitt lilla hus, foga hörnen och fin lira lite. ska även tvätta kläder, sedan senare på dagen ska jag in och träna och basta med ida och malin.

Sköt om er alla :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0