11 mars

Idag vaknade jag av att min ansiktsterapeut ringde och berättade att hon blivit sjuk , så tyvärr blev det ingen ansiktbehanling för mig idag. Hoppas hon hinner bli frisk tills nästa vecka, för känner att min hy är ganska sliten nu och det är alltid skönt dagen efter även om man är alldeles röd och glammig när man går därifrån." det blir alltid värre innan det blir bättre" lr hur talspråket nu lyder.

Vilket fall som helst var jag på friskispass klockan 5, Otroligt kul ! jag har fått tillbaka min tränings gnista igen! och det är väl bland det bästa , för då kommer jag att få en underbar kropp på köpet. Ni ska få se mina vänner ;) 
Så på fredag , intensiv klockan 4 såklart. Fast en sak som jag skulle vilja köpa nu är nya träningskläder, det livar upp träningen om man har nya kläder när man tränar, de måste ni väl hålla med om ?. även om jag inte är en sån som sminkar sig när man ska träna lr så, för jag är där för att träna , men det blir roligare med nya kläder.

I morgon ska jag till skolan klockan 8, känns som det var evigheter sen jag var där sist. ska dit och ha två matte lektioner samt samhällskunskap och svenska. Kul :)

Dessutom får jag förhoppnigsvis en syn på handsome boy också;)

Ska läsa en bok som jag var och lånade på biblioteket i går. spännande var den så ska fortsätta mig in i fantasy världen nu:)

hej så länge mina vänner.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0