29 januari

Idag var det en väldigt skön dag i skolan, åkte dit hade matteprov och pratade betyg på samhällskunskapen, det var inprincip allt förutom att jag fick tillbaka mitt svenska prov också, Ig. Istället för att få ett nytt prov ska jag få en inlämningsuppgift, det är mycket bättre tycker jag. för jag gillar skriva mer än svara på några meningslösa frågor.
iallafall så tänkte jag att jag skulle åka och simma efter jag slutat så pass tidigt, men då glömde jag både mitt lås och pengar hemma. så då blev det att sätta sig på bussen och åka hem istället. Var nog tur det för nu har jag ont i halsen , lr början på halsont. så jag hoppas jag sover bort det under natten, men det gör jag :).

I morn kommer det bli en suverän dag känner jag på mig , har sovmorgon till att börja med , sedan har jag bara idrott (dock ute i kylan och åka skridskor), sen slutar josefine och då ska hon raka vägen till ansiktsbehandligen som är vid tolv. Väldigt skönt :D. sen framåt kvällen får vi se vad jag hittar på. kommer bli bra vilket som känner jag på mig.

Förresten , jag sitter och kollar på bilder på bulgarien :D fyy va taggad och uppspelt jag blir om det blir som allting är tänkt . bokat är det ju iaf :)

Nu pratar jag bara strunt så nu ska jag kila min väg in i duschen, ska göra 10 armhävningar först ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0