28 januari

 
I går gjorde jag och brudarna något impulsivt. Vi bokade oss fyra biljetter till bulgarien ( sunny beach ) den 7 -14 juni. ! Kan ni förstå hur kul de kommer bli :). Jag, ida,  malin och sofie i bulgarien och virrar runt och lever livet. fy va härligt :D

Jag har förresten börjat på streetdance , tänkte att jag som älskade att dansa förut varför inte dansa fortf`? men dock är det bara en gång i veckan, Men det är iallafalla något:)
Tyvärr går mitt gymkort på nautilus ut den 28 februari, om en månad. Då blir det nog att skaffa gjympa kort på friskis. Jag tror det är bättre träning för mig än att gå runt och lufta tyngder på maskiner. Dessutom blir det förhoppningsvis lite varmare ute snart så jag kan börja springa min lilla milen vända :)

jag tror inte jag har så mycket mer roligt att berätta just nu, Jo nu har jag spacklat klart mitt hus hemma hos pappa så nu tar de sig gott folk.. Kan ta kort på det när allting är klart, fast det är nog två veckor kvar minst. för Det ska kaklas och läggas in golv och elktrikern ska fippla med något. så det återstår en ganska stor del.

En till grejj var att jag träffade på de gammla killarna på bussen idag hem. Tom linus och micke. Underbara killar det där. Har några minnen med er iaf och det är alltid lika kul att prata med er :)  Jag och linus pratade om att hitta på något efter du gått av tom, vad säger du om det ? :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0