19 januari

Jag vet att de går lång tid innan jag skriver igen , men dagarna är fullspeckade och när jag väl har tid blir det inte direkt att jag sätter mig framför datorn och bloggar. Men de kan nog bli ändring på det , därför att jag har pratat med min svenska lärare och hon tycker att det är en bra träning att skriva. Jag som siktar på MVG så då tar jag till mig alla tips. Jag kan nog hålla med henne på så sätt att man utökar sin fantasi; man kan även bearbeta sig själv genom skrivning..

Idag var jag i falun med pappa och kollade på badrumsinredning . kakel och klinkers. (Är inte klar med mitt hus än.) men nu är vi på god väg :) Jag ska börja spackla väggarna i morgon, och även riva ner tapet från de gammla väggarna. Så nu står det inte på förrens det är klart och väldigt snyggt där hemma. Känner på mig att jag kommer bli väldigt nöjd :)

Nu har jag börjat dejtat igen kan man säga , efter 2 års tid om inte lite mer . Han är fantastisk. tack vare honom har jag upptäckt vilka mina riktiga vänner är och vilka man kan umgås med om dagarna. han är inte bara underbar utan han är även väldigt stilig!

Förresten kan jag tillägga att jag blivit medlem på en kanon sajt . Gratismode.se - precis som det låter. Det enda du behöver göra är att bli medlem och samla ihop poäng. men det är inte så svårt som du tror att samla poäng. Ifall du jämför med andra sajter där man ska samla poäng är det här ingen match alls. ge det en chans och bli medlem. Du kan få presentkort på butiker som gina tricot , vero-moda kiks m.fl. vem säger nej till det när det är så enkelt arbete?
Registrera dig nu  http://www.gratismode.se/?c=23284 och du får 50 poäng!

Nu ska jag gå och lägga mig, för ska börja på ett nytt ämne i morn. Ska börja läsa både engelska B och företagsekonomi. Folk säger att det är ruskigt tråkigt, jag tror de kan bli kul och intressant . Har aldrig brytt mig om vad andra säger eller tycker. har lärt mig att få en egen åsikt om saker och ting och alltid följa mitt eget hjärt. Blir bäst så :) Så vi får se om det var kul eller om det var helt ointressant.

Kram /josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0