4 februari

I morgon ska jag och tjejerna betala den första summan till bulgarien resan! Vi hittade en två rumslägenhet med balkong som är byggt år 2008 på sunnybeach för 4.600 var, billigt om du frågar mig. Så i morn ska vi betala 1000 kr och resten blir senare i mars skulle jag tro. fy va kul de ska bli ! Har beställt två nya bikinis , får se hur de sitter men riktigt snygga var dem iallafall.

Idag på engelskan kom syon in och ville prata med mig, därför att mitt individuella val jag valt i trean kommer att vara inställt så då behövde jag välja mellan naturliv eller bild och form, inget lät lockande för mig så vi bestämde att hon skulle skriva upp mig på bild och form, men om jag sedan ändrade mig och tyckte det var tråkigt skulle vi ta bort den kursen och göra så jag inte behövde läsa något annat istället.

I samhällskunskapen har jag och albin en ganska stor uppsats att skriva om så jag måste sätta mig ner med honom nån dag och försöka vara seriös!

Jag har inte så mycket mer att berätta om just nu , för ska snart iväg och träna med mamma. Sedan tänkte jag duscha och basta , lät inte de skönt ? :)
Ska även försöka med att lägga mig ganska tidigt som jag gjorde igår , riktigt skönt och utvilad blir man. Det är något jag ska sattsa på ikväll också.

- It don´t go one day without I think about you, b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0