19 februari

Fick hem en lite del av min leverans av brorsan nyligen. Två shorts och ena bikinin, tråkigt nog var det fel storlek på ett par av shortsen och på bikini överdelen, så lär skicka tillbaka de och vänta på att få hem rätt storlek . Tröök, men samtidigt så fick jag bevis på att det var riktigt snyggt i verkligheten också iallafall, och snyggt på även fast det var fel storlek. :) Inget dåligt för med sig något bra lr hur det är man säger! :)

Har sjukt ont i skallen nu , så ska hoppa in i duschen och läsa lite efter det. sedan är det avrundning på kvällen.

Har jobbat ganska bra på de två lektionerna vi hade idag tycker jag, Kunde dock gjort det bättre , men hade inte humöret där så är nöjd med det jag åtsadkommit idag endå:)

I morn kommer josefine hem med en ny telefon ! :D whoho.
Dessutom ska hon få håret klippt och slingat på lördag.
Ska även följa med farmor på banken i morgon (gulligt barnbarn som man är :)) , sedan beställa tid till ansiktsbehandling, fram emot kvällen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Ska höra med christian vad han ska hitta på, ( förmodligen ska de flesta ut på krogen inkl han). Väldigt tråkigt för min del kan jag berätta !

Ida är på hagafest ikv, hoppas du har de kul utan mig, men de tror jag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0