18 februari

Jag är helt mållös. Jag är ganska svag just nu , för har blivit en aning sårad. Trodde det skulle bli du och jag , men så fel man kan ha i vissa sammanhang. Fast när jag tänker efter har jag haft en bild av dig som inte riktigt stämmer. Du var inte den jag trodde du skulle vara , så det här var nog lika bra att det blev så här! Ingenting händer utav en slump.


Bortsett från det mår jag riktigt bra, resan betald till viss del , stockholm med ida på lovet :) samt party med andre och dem i helgen. !. kommer bli suveränt känner jag.

I morgon kommer pappsen hem igen, saknar honom så oerhört mycket när han är i stockholm hela veckorna, Men i morgon återvänder han hem igen över helgen , så vi ska iväg och köpa en ny mobiltelefon till mig. Får se vilken utav de jag valt ut som de blir. antingen iphone, samsungs touch lr htc touch diomond. Vilken tycker ni ? De visar sig på fredag vilken det är jag kommer hem med :)

Under helgen kommer de förmodligen bli en aning klart med kaklingen i mitt tjusiga badrum :)

Ska kila iväg till nautilus nu, träna och basta medans mamma går på kurs . Skönt :)

- people never stop suprises you, so don´t get to comfortable.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0