tankar


Jag vet inte riktigt hur jag ska börja , har så  många tankar i huvudet som jag går runt och tänker på dagligen och jag känner att jag behöver få ut mig en del av dem. En sak är till exempel varför de flesta människorna ska stressa sig igenom vardagen ? . Känns det bra tkr ni ? . Det gör det inte för mig iaf, det tar bara slut på en massa energi i onödan , plus att psyket tar stryk och man kan bli sjuk i längden. Jag har ett råd till er,  planera dagen , lr ta den bara som den kommer och njut av livet istället . Tid är det enda vi har. Det är bara en ursäkt när folk säger att " jag har inte tid" . tid är det enda vi har. Alla människor i världen har exakt lika mycket tid, men vissa väljer att ta nytta av den istället för att ha den som en undanflykt. Om du har tänkt att bli något av dig själv men säger att " jag har verkligen inte tid" . Tänk då på att det är bara du som sätter stopp för dig själv genom att säga så. Kändisarna har exakt lika mycket tid som dig , men planerar sitt liv på ett annat sätt.  Så bestäm hur ni vill leva ert liv är mitt råd till er :) Själv tar jag en dag i taget och låter de mesta komma utav sig själv. Va är det för ide att planera allt i förväg när vi inte ens vet ifall morgondagen kommer ?

Nu lär josefine sticka sin väg för den här gången. kan garentera om att de kommer mer disskutioner framöver. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0