annandag jul

jag är väldigt nöjd med julen och de saker som medföljer. tex alla saker jag fick på julafton. Kanon!

Idag har det varit en väldigt seg dag och kommer förmodligen bli senare framot kvällen också. skulle tänka mig att det blir god middag med mamma och bror , sedan en film. För känner mig ganska sliten , och behöver vila upp mig tills i morn när jag ska jobba. Särskilt nu när halva befolkningen ska ut och handla på rean, snacka om mycket folk de kommer bli. Flera mil lång kö till kassan!, Nej , rea är absolut ingeting för mig. Det kan väl vara bra om man vet någonting som man ska ha, annars så handlar folk ju bara för handlandes skull bara för att det är billigt. Sjukt. Då betalar jag hellre extra mkt när jag vet vad jag ska ha, så slipper jag stå i lång kö och trängas bland stressade människor. Aja skitsamma

Jag känner mig sliten som sagt men bortsett från de så mår jag suveränt. Saknas en sak bara och de är nathalie. jag vill träffa henne nu , nu när hon kommit hem . MÅSTE få träffa henne . är i stort behov av våra dagar med bara garv och snack.!

Ska ut och  ta mig en promenad. Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0